close

سرویس پذیرایی کریستال

logo
سرویس پذیرایی کریستال

 

 

 

 

 

سرویس پذیرایی کریستال جدید

همه خانمها چه تازه عروس باشند و چه دیگه سالهاست از زندگی مشترکشان گذشته باشه، سرویس پذیرایی را از جمله وسایل ضروری خانه می دانند.  اینکه چه جنسی و چه تیپی را انتخاب کنند، بستگی به سلیقه و امکاناتشون داره . ولی همه سرویس پذیرایی کریستال رو بخاطر زیبایی ماندگاری که داره می پسندند.ظروف پذیرایی کریستال بخاطر شفافیت و انعکاس نور زیبایی چشمگیری را به چیدمان میز پذیرایی می دهند.

 

سرویس کریستال شامل چه چیزهای است

سرویس پذیرایی به مجموعه ای از ظروف میگویند که برای پذیرایی از مهمان استفاده می شود ، این سرویس شامل شیرینی خوری ، شکلات خوری ، میوه خوری ، بشقاب ، کاسه آجیل ، و فنجان و نعلبکی و قندان است. ظروف کریستال دسته ای از ظروف هستند که با این حال که زیر مجموعه ی شیشه ها هستند اما تفاوت بزرگی با آن ها دارند. در ساختار این ظروف حداقل 24% سرب بکار رفته است که این سرب مو جود در ظروف باعث سنگینی بیش تر این ظروف از شیشه و زیبایی منحصر بفرد آن ها شده. سرویس های پذیرایی کریستال زیبایی و درخشندگی خاص و بسیار چشم نوازی دارند که همین زیبایی باعث شده کاربرد های دیگری به جز استفاده در مهمانی ها و جشن ها برای پذیرایی پیدا کنند. شیک ترین ظروف کریستال می توانند کاربرد تزئینی نیز داشته باشند و از آن به عنوان دکور در گوشه و کنار خانه استفاده شود. برخی از انواع سرویس های پذیرایی عبارتند از:

 

ویژگی های کریستال

یکی از ویژگی های بسیار جذاب کریستال حالت منشوری است که دارد. در کریستال ها ضریب شکست نور بسیار بالا است و اگر نور به کریستال ها تابانده شود منشور های رنگی بسیار جذابی تولید می کند. زیبایی و حالت رنگین کمانی که سرویس پذیرایی کریستال در مواجه با نور دارد از ویژگی های خاص و منحصر به فرد آن است و دلیلی بر افزایش محبوبیت سرویس های پذیرایی کریستال  برای تزئین و دکور و کاربرد های دیگر آن شده است.

همانطور که پیش تر بیان کردیم در سرویس های پذیرایی کریستال از اکسید سرب استفاده شده و ذکر کردیم که به طور کلی در ظروف کریستال بیش از 24% سرب استفاده می شود. اکسید سرب به این ظروف انعطاف پذیری بالایی می دهد که این انعطاف پذیری باعث می شود بتوان روی سرویس های پذیرایی کریستال طرح ها و تراش های بسیار ظریف و ریز زیبایی ایجاد کرد. بنابراین نقش پذیری و طراحی های زیبا و منحصر بفرد روی سرویس های پذیرایی کریستال می تواند از دیگر دلایل محبوبیت این ظروف باشد.

اگر هنگامی که ظروف کریستالی خالی هستند با استفاده از شی مانند خودکار به آن ها ضربه ای وارد کنید صدایی مانند صدای زنگ و دنباله دار خواهید شنید که به گوش رسیدن این صدا به دلیل وجود اکسید سرب در سرویس های پذیرایی کریستال و به طور کلی کریستال ها است.

 

ویدئو 1: بلور بهتره یا کریستال؟!

 

 

سرویس پذیرایی چی بخرم

سرویس های پذیرایی کریستال به دلیل زیبایی و ارزش بالایی که دارند همواره دارای قیمت بالایی در بازار هستند. گاه سرویس های پذیرایی کریستال نقره کوب یا طلاکوب شده اند که در این صورت از ارزش خیلی بیش تری برخوردارند و شما حتی اگر پس از سال ها قصد فروش آن ها را داشته باشید به راحتی می توانید به قیمت خوبی سرویس های پذیرایی کریستال را به فروش بگذارید.

سرویس های پذیرایی کریستال هیچگاه از مد نمی افتند و همواره در طی سالیان طولانی از زیباترین و محبوب ترین وسایل و ظروف خانه بوده اند که کاربرد های بالایی نیز داشته اند.

به دلیل امکان فروش مجدد این سرویس ها به قیمت های  بروز و مناسب شما با خرید سرویس های پذیرایی کریستال پول خود را هدر نداده و یا خرج ظرفی بی ارزش نکرده اید و بعد ها می توانید از آن بهره ببرید.

 

تشخیص اصل بودن کریستال

  1. سرویس های پذیرایی کریستال به دلیل وجود سرب در آن ها از وزن بالایی برخوردارند. در واقع وزن این ظروف از حجمشان بیش تر است. بنابراین در صورت مشاهده نمونه تقلبی با مقایسه وزن می توان به اصل یا تقلبی بودن جنس پی برد.
  2. فروشگاه های معتبر را برای خرید سرویس های پذیرایی کریستال انتخاب کنید با توجه به هزینه ی بالایی که صرف خرید این کریستال ها می شود شما باید بتوانید از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید.

 

شیک ترین ظروف پذیرایی کریستال

 ظروف پذیرایی کریستال بخاطر ساختار و طراحی زیبا و کلاسیک ، همیشه ماندگار خواهند بود. برندهای مطرح محصولات کریستالی با تنوع در مدل و رنگ بازار را کاملا پر کرده اندو این به شما کمک می کند تا انتخابی بر اساس سلیقه خود و کاربرد لازم را داشته باشید . قیمتها کمی گران است ولی در مقابل زیبایی  و کارایی و ماندگاری که به شما هدیه می دهند ارزان هم هست .شاید بتوان سرویس های پذیرایی با جنسهای مختلف و ارزانتر پیدا کرد ولی مطمئن باشید با گذشت نهچندان زمان زیادی از مد می افتند . و باید جایگزینی برایشان پیدا کنید.ما به شما توصیه می کنیم حتما سرویس پذیرایی کریستال آن هم اصل را انتخاب کنید.  شما می توانید جدید ترین و شیک ترین ظروف پذیرایی را در فروشگاه کریستال پاریس را پیدا کنید و انتخاب کنید . همراه ما باشید تا خریدی مطمئن و لذت بخش را داشته باشید . ما در کریستال پاریس اصالت کالا را تضمین می می کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

ثبت نظر

 

 

  تماس با کریستال پاریس

 

     آدرس : ساوه ، خیابان سیدابورضا، روبروی خرید خوب ، ساختمان میلاد ،پلاک ۹۰

 

 
                              

 

 

 

 

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید


      

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد